poniedziałek, 22 lutego 2010

na drugą mańkę

no dobra, żeby nie było, że jakiś dół i zgroza, akcent humorystyczny. chociaż miała być największa holgowa porażka od czasu pustego filmu.
bo tak, pan wydający mi w tcf-ie co miał wydać, po zajrzeniu do środka koperty, powiedział mniej więcej tak:
- aaaa, to toooo. no noo, to ja wieeem co to... tragedia narodowa...

a potem jeszcze dodał:
- trochę chyba pani prześwietliła, cooo?

więc ja, jako właścicielka holgi, niczym nie zdumiona, odparłam, z właściwym sobie uśmiechem blondynki:
- jest to bardzo możliwe.

chociaż się trochę zdumiałam. bo niby to setka, a połowa prześwietlona do czarności. białości w sensie. ale slajd to też, scrossowany.
w sumie to i tak nic nie kumam. :)

ale i tak myślę, że ładnie. chociaż na razie podziękujemy panu kodak ektachrome. nie ma jak provia i już!

zdjęcia może nie mają jakiejś większej spójności, więc oto legenda:

pomost przy nabrzeżu prezydenckim


jachty w marinie schowane na zimę


a to tak zwana szesnastoletnia siostra dupy ;)
i oczywiście moja ukochana prześliczna wiolonczelistka.


tu już rzeczona dupa we własnej osobie, z kwiatkiem


i z motylem też, a co.
to jest tak zwane zaklinanie wiosny, gdyby ktoś nie do końca zrozumiał, jaki jest cel owych zabiegów...


i oczywiście, nogi. z samej dupy. i tak, dupa bardzo lubi swoje nogi.


i więcej już nie wyszło nic.
a był jeszcze jakiś łabędź, kry, żaglowce. i nie wiadomo co jeszcze.

no to ament i dobranoc.

6 komentarzy:

  1. Nie znam się na zdjeciach, ale te mi się podobaja :) są bardzo ciekawe :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A zauważyłaś że wszystkie mocno lecą w prawo? Bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się przyjrzysz wszystkim holgowym zdjęciom, to ciągle lecą w prawo. wiesz, po prostu trochę przekręcam aparat - mało ciekawe :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nogi fajne i strzałka do góry też.



    An,On i Mowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, trochę się was tu rozmnożyło.

    OdpowiedzUsuń
  6. A nogi w profilu są boskie! Od razu widać czyje to zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń