piątek, 11 września 2009

trójmiasto, dzień ciężki

tzw walesa airport

ustawienia>data i godzina>czas>strefa czasowa>gmt+1

oddawaj mi tę godzinę! oddawaj mi dwa dni spędzone w łóżku z gorączką!
oddawaj mi w ogóle, wszystko, łódkę na the serpentine w hyde parku, stragany na camden i portobello, kasztany w kensington gardens. wszystkie rzeczy z sainsburaka mi oddawaj!!! żarcie od tajek wystawiających widelce i krzyczących "miss, try some!"!!
fostersa z pubu w szklance, bez pianki!!

z księgarni, kawiarni, parków, zewsząd, wszystko, z powrotem!!!

a, i urlop przechorowany mi oddawaj też!

zabieraj tylko tę świńską grypę...

eh, teraz tylko wspominanie i sentymentalna melodia w tle ...
(na szczęście, tylko do następnego razu)


(foto reh - któremu jeszcze raz podziękował za gościnę)

cdn, oczywiście, nie, że same gorzkie żale i emo krzyki.
tylko muszę się wyspać najpierw porządnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz