czwartek, 1 października 2009

a niech będzie jeszcze trochę

zostały mi takie różne, co niekoniecznie mają jakieś uzasadnienie, powtarzają się, albo się nie udały, prześwietliły, rozmazały i w ogóle. ale i tak je lubię.
(a przynajmniej jak mi wetnie kolejny katalog, to będę miała kopię - a nie, bez sensu, przecież mam kliszę. znaczy, jak mi ją skaner odda ;))
czasem je jeszcze podrzucę zatem.
najpierw trochę wariacji na temat kręcioła.




i zupełnie inny kręcioł.


i zagadka: co to jest?
(dla ułatwienia, jest to jak najbardziej coś, coś innego niż prześwietlona klatka :)


i zagadka druga: a co to jest to i co mu się stało?

10 komentarzy:

  1. hmmmm
    nie wiem czy dobrze rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tłumaczyć emotki? Po to są by ich nie tłumaczyć ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc:
    Skaner nie odda, wkręciło mu się w rolki. To muszą być Portugalskie Żeglarze. A w Bigbenie próbowałaś złapać poruszającą się wskazówkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. co to są portugalskie żeglarze?
    i jak to się wkręciło????!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Meduzy. I wkręcam Cię że wkręcam.

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu, ale po co zaraz z wielkiej litery do mnie?
    (wiem, że wkręcasz. chociaż, czekam na te filmy i czekam)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale po co zaraz do mnie per Jezu?
    No nie było to trudne, dlatego już w pierwszym komentarzu pozwoliłem sobie na: ;), ale skoro nalegałaś. A pamiętasz jak było z Westerplatte? Ta sama historia.

    OdpowiedzUsuń