czwartek, 10 stycznia 2008

mental wealth

Chciałam dzisiaj, z różnych względów, wrzucić jeden teledysk. Ale zaczęłam grzebać i grzebać, i znalazłam to.
To reklamówka PS1 zrobiona przez Chrisa Cunninghama. I w zasadzie nic dodać, nic ująć. No może ponieważ pani mówi straszną szkocczyzną, dodam tylko tekst, pomocniczo.



Let me tell you what bugs me about human endeavour
I've never been a human in question, have you?
Mankind went to the moon
I don't even know where Grimsby is
Forget progress by proxy
Land on your own moon
It's no longer about what they can achieve, out there on your behalf
But what we can experience
Up here and of our own time
And it's called mental wealth

1 komentarz:

  1. jaaaaaaa, a ten szkocki taki strasznie norweski jest, nie wiedziałam, że on taki norweski jest... pięęęęęęęęękneeee

    OdpowiedzUsuń